Loading

wait a moment

Skupina Barrandov se blíží k jedenácti procentům podílu na trhu

Televizní skupina Barrandov dále zvyšuje svůj podíl na trhu sledovanosti. Minulý týden dosáhla průměrné hodnoty 10,8 procenta a potvrdila tak pozici třetí nejsledovanější komerční televizní stanice na trhu. Diváky k TV Barrandov láká hlavně čtvrteční politickodiskusní blok, který moderuje generální ředitel této stanice Jaromír Soukup, a dále pak zpravodajský blok Naše zprávy.
TV Barrandov pokračuje ve svém úspěšném tažení na českém televizním trhu a kontinuálně se jí daří zvyšovat podíl na trhu sledovanosti českých televizí. V uplynulém týdnu se skupině TV Barrandov podařilo zvýšit průměrnou sledovanost na 10,8 procenta, přičemž v některé dny atakovala i dvanáctiprocentní podíl na trhu (sledovanost skupiny byla například v pátek 11,8 procenta).

„Minulý týden mě samozřejmě z pohledu sledovanosti potěšil, ale daleko důležitější je pro mě meziroční trend. Myslím, že nárůst sledovanosti o 45 procent je jednoznačně skvělý výsledek. Jasně se tak potvrzuje, že jsme jako televize v mimořádně dobré formě, a již nyní se těším na podzim, kdy spustíme spoustu nových formátů – vedle nového seriálu Sousedé a dalších projektů vlastní tvorby rozšíříme i naše politickodiskusní pořady o jeden další formát,“ uvedl generální ředitel TV Barrandov a předseda představenstva mediálního domu Empresa Media Jaromír Soukup.

Právě zmiňovaný čtvrteční politickodiskusní blok zaznamenal minulý týden rekordní sledovanost, kdy jej sledovalo v průměru 256 tisíc diváků starších 15 let a alespoň tři minuty v kuse se dívalo přes 600 tisíc diváků. Za dobrými výsledky skupiny stojí tradičně i zpravodajský pořad Naše zprávy ale i další divácky oblíbené formáty jako je Soudkyně Barbara, Exkluziv Kateřiny Brožové, Jak to dopadlo!?, Nebezpečné vztahy nebo Aféry.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *