Loading

wait a moment

Co je to PPC reklama? A proč se vyplatí do ní investovat?

Pokud se zajímáte o internetový marketing pro svou webovou prezentaci, zřejmě vám neunikly ani pojmy jako PPC reklama, PPC systém či PPC kampaň. Jedná se o efektivní způsob, jak se dostat do podvědomí široké veřejnosti, ale zároveň jak získat zákazníky, a tím pádem zvýšit tržby. V následujících řádcích vám PPC reklamu představíme trochu podrobněji, abyste si udělali představu o tom, jak tento marketingový nástroj vůbec funguje.

PPC znamená pay per click, tedy v překladu reklama s platbou za proklik. Platíte tedy až v okamžiku, kdy na reklamu někdo klikne a dostane se na vaši webovou stránku či na váš e-shop. V českých vodách se setkáte s dvěma hlavními PPC systémy, a to Google Ads a Seznam Sklik.

Jaké druhy reklam existují?

Setkáte se hned s několika variantami PPC reklam, a to ve vyhledávací a obsahové síti. Ve vyhledávání se jedná o textové reklamy, v obsahové síti zase o různé bannery. Samostatnou kategorií, která však bude zajímat především majitele e-shopu, jsou Google nákupy a produktové kampaně v Sklik. Jestliže nemáte v oblasti PPC reklam žádné zkušenosti, doporučujeme, abyste práci svěřili do rukou profesionálů. Stačí do vyhledávače zadat třeba PPC reklama Brno a nabídne se vám hned několik firem realizujících PPC kampaně.

PPC Profits je specialista na PPC reklamy

PPC Profits je digitální agentura, která se PPC reklamám věnuje více než deset let, takže má vskutku bohaté zkušenosti. Za sebou má už stovky realizovaných zakázek. Brno PPC reklama vám bude spuštěna do pěti pracovních dnů od toho, co si domluvíte podmínky. Velkou výhodou je, že v PPC kampaních je možné nastavit i regionální cílení, případně můžete inzerovat také v zahraničí. Možnosti jsou takřka neomezené. Chcete cílit podle pohlaví, věku či zájmů? Žádný problém.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *